Kundklubb
Proffsklubben – inget för amatörer!
Vår kundklubb heter Proffsklubben, en klubb för proffs – som du är! Där kan du som kund vara medlem och samla poäng på dina inköp hos oss eller via något av de andra bolagen i vår koncern – Optimera, Dahl, Bevego, Konradssons kakel.
Vi säljer produkter till dig som är proffs. Vi vet vad du behöver oavsett om det är produkter och lösningar för dina kakel- och badrumsprojekt eller tjänster och prylar till ditt företag.
I Proffsklubben hittar du tjänster som rabatt på bilar och drivmedel, förmånliga abonnemang på IT och telefoni eller varför inte gymkort! Dessutom kan du samla poäng via över 300 samarbetspartners och där finns allt från kläder, hotell, resor och annat som du kan behöva.
Som medlem i Proffsklubben får du ta del av:
• Förmånliga erbjudanden på nödvändig utrustning, exempelvis bilar och drivmedel
• Poängintjäning från mer än 300 samarbetspartners
• Möjlighet att använda poängen i en exklusiv premieshop
• Använda dina poäng för en kreditfaktura
Har du problem med inloggning, glömda lösenord eller användarnamn? Eller är det kanske något annat du funderar på?
Välkommen att höra av dig direkt till vår kundtjänst för kundklubben.
Kundtjänst
Webbplats: här beställer du enkelt ett nytt lösenord
Proffsklubben
För att vara medlem i vår kundklubb gäller följande medlemskriterier hos Kakelspecialisten: Endast bolag kan bli medlemmar, och du måste ha ett företagskonto hos oss. För att bonuspoängen ska betalas ut måste alla fakturor vara betalda i tid.
Ta steget in i Proffsklubben idag och upplev hur våra förmåner kan hjälpa ditt företag att växa och lyckas. Kontakta oss för att bli medlem och börja samla bonuspoäng på dina inköp!
Medlemsvillkor i korthet för Proffsklubben, gäller samtliga bolag och ska godkännas vid medlemskap:
- För att bli medlem i Proffsklubben behöver företaget ha ett befintligt kundkonto hos något av våra dotterbolag.
- Firmatecknaren godkänner erbjudandet och får inloggningsuppgifter, blir ansvarig för medlemskontot i Proffsklubben eller utser en annan företrädare.
- Medlemmar samlar poäng genom köp enligt varje bolags kriterier, och genom deltagande i aktiviteter t.ex. genom att svara på en kundundersökning. Dessutom kan kund tjäna poäng genom samarbetspartners men dessa poäng kan inte användas till kreditnotor – endast prylar i premieshopen.
- Poängen beräknas från den 1:a i nästkommande månad efter att medlemskapet godkänts.
- Poäng uppdateras månadsvis och kan användas i premieshopen eller omvandlas till kreditfaktura (förutom partnerpoäng). Poäng kan kombineras med pengar via kortbetalning.
- Poängen gäller i 36 månader och tillhör alltid ditt företag. De kan inte överlåtas till tredje part.
- Medlem kommer att få meddelande om att poäng är på väg att förfalla.
- Kreditfaktura kan tas ut i det bolag där kunden har poäng.
- Medlemskap kan sägas upp genom att kontakta kundservice eller kundansvarig. Vid eventuella avtalsbrott har vi rätt att omedelbart avsluta medlemskapet och stänga av tillgången till kundklubbsportalen.
Ansök om att bli medlem
Du ansöker om medlemskap genom att maila kundklubb@kakelspecialisten.se Du kan också skicka in dina uppgifter i formuläret nedan. Var noga med att ange kundnummer eller organisationsnummer.
När du blivit godkänd får du inloggningsuppgifter till poängshoppen och du börjar samla poäng på alla dina inköp på Kakelspecialisten. Det är precis lika enkelt som det låter!